تعمیرات تخصصی لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

از آن جایی که تعمیرات تخصصی لپ تاپ هم امری کاملا حرفه ای است باید برای دریافت هرگونه خدمات و تعمیرات به مراکز کارشناسی و معتبری مراجعه نمایید تا به راحتی مشکل پیش آمده در لپ تاپ های ساخته شده توسط برندهای مختلف را با تکیه بر دانش، تجربه و تجهیزات روز دنیا؛ تعمیر کنند
کارشناسان حاضر در مجموعه الماس سیستم با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

 


عیب یابی لپ تاپ و مشاوره رایگان

از آن‌جایی که عیب‌یابی اصولی مهم‌ترین مرحله از پروسه تعمیرات هر دستگاهی به حساب می‌آید، تکنسین‌های این مجموعه دقت بالایی را صرف عیب‌یابی لپ تاپ می‌کنند؛ تا مشکل اصلی آن را پیدا کرده و تشخیص دهند.سپس هزینه تعمیر لپ تاپ را برآورد کرده و در صورت تایید مشتریان, تعمیرات تخصصی لپ تاپ را آغاز می‌کنند؛ درنهایت نیز با تست و بررسی نهایی سیستم، از رفع مشکل آن اطمینان حاصل می‌کنند.


تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ

عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی انواع لپ تاپ، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در لپ تاپ ها و ارائه آنها به مشتری، انجام سرویس‌ های جامع انواع لپ تاپ، تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال و …. از جمله خدماتی است که در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

برخی از خدمات سخت افزاری قابل دریافت در این مرکز عبارت است از: تعمیر شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ، تعمیر صفحه کلید یا keyboard لپ تاپ، تعمیر LED و LCD لپ تاپ، تعمیر مادر برد لپ تاپ و …. .

مشکلاتی از قبیل:

داغ شدن لپ تاپ
شارژ نشدن لپ تاپ
آب خوردگی لپ تاپ
روشن نشدن لپ تاپ
ضربه خوردگی لپ تاپ
هنگ کردن پیاپی لپ تاپ
بالا نیامدن ویندوز لپ تاپ
صدای غیرعادی در لپ تاپ
بهم ریختگی تصویر لپ تاپ
خرابی آی سی شارژر لپ تاپ
شناسایی نشدن هارد لپ تاپ
خاموش شدن بی‌دلیل لپ تاپ
شکستن صفحه نمایش لپ تاپ
و …
توسط کارشناس قابل انجام است.

 

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) ، بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، رفع مشکلات بوت، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی ویندوز، برطرف کردن مشکلات مربوط به نصب برنامه ها، رفع مشکلات اینترنت، تعمیر هنگ کردن، رفع مشکل کرش کردن سیستم و … از دیگر خدماتی می باشد که در این مجموعه ارائه می شود.

 

 

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ_تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ_تعمیرات تخصصی لپ تاپ

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید