کارکنان خدمات پس از فروش شرکت پرشین الماس سیستم در راستای ارزش سازمانی رضایت مشتریان و سایر ذینفعان منشور زیر را سرلوحه و راهنمای کار خود قرار داده و معتقدند رعایت آن در قالب استراتژی های تقویت جایگاه برند و توسعه خدمات پس از فروش و فنی به مشتریان ، نقش چشمگیری خواهد داشت.
در باور ما سکوت مشتری علامت رضایت ایشان نیست بنابراین:
مشتـری حـق دارد:
- عودت مبلغ مشتری در صورت بروز ایرادات ذاتی در 24 ساعت اول
- ضمانت قطعات مصرفی در صورتی که ایراد به وجود آمده ناشی از عیب موجود در محصول یا قطعه باشد
- تعویض محصولات در صورت بروز ایرادات ذاتی در 3 ماه اول
- ارائه تسهیلات جایگزینی در مواقعی که محصولات در دوران تعهد قابل تعمیر نباشند
- الزام استفاده از یک سامانه مکانیزه جهت اعلام پایان تعمیرات به مشتری
- تعویض محصول در مواقعی که یک ایراد پس از 2 بار تعمیر رفع نشود
- ارائه فاکتور رسمی با جزئیات به مشتری
- محصول خریداری نموده را طبق شرایط تحویل توافق شده و با بالاترین کیفیت دریافت نماید
- از کیفیت روش تولید و مشخصات محصولات خریداری شده اطلاع دقیق داشته باشد
- نسبت به خدمات قبل و پس از فروش آگاهی کامل داشته و در کوتاهترین زمان از این خدمات بهره مند گردد
- از روش استفاده صحیح از محصولات آشنا و آگاه باشد
- هرگونه سوال،اعتراض و شکایتی را به مسئولین اعلام و حداقل زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نماید
- در کوتاهترین زمان ممکن از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با خود آگاهی یابد
- از کارکنان شرکت انتظار احترام و برخورد مودبانه و مسئولانه داشته باشد