معرفی شرکت

پرشین الماس سیستم

شرکت الماس سیستم در سال 1382 به منظور فعالیت در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات ICTتاسیس گردید. لذا با عنايت به داشتن مجوزخدمات پس از فروش  ازسازمان صنعت, معدن, تجارت وتایید امنیت از شركت ارتباطات زير ساخت و نیز مجوز تعمیرات ازاتحادیه فناوران واتحادیه مخابرات، نمایندگی شمال تهران از شرکت حامی افتخاردارد كه نسبت به تعمير كليه سخت افزارهای الکترونیکی و مخابراتی در حوزه فناوری اطلاعات با داشتن تعمیرگاهی مجهز و کادری مجرب و گارانتی هزاران دستگاه،مبادرت ورزد.

امروز در تلاش است تا تجربه متفاوت از گارانتی را برای مشتریان خود بوجود آورد. علاوه بر خدمات سخت افزاری مطلوب، بخش خدمات نرم افزاری این مجموعه با داشتن آرشیو بسیار کامل از ریکاوری ویندوزهای اوریجینال، درایورهای مختلف و فلش بایوس انواع لپ تاپ و سرور وسوییچ به منظور رفع مشکلات نرم افزاری دستگاه ها، در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

امید است تا با ارائه خدمات برتر ، رضایت خاطر کاربران را در طی دوره گارانتی فراهم آوریم.

خدمات پس از فروش الماس سیستم با داشتن مجوز صنعت معدن در زمینه گارانتی و تعمیرات فوق تخصصی برندهایCisco,HPE,Asus,Siemens،Fortinet,Lenovo,Dell  راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است .هدف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما همواره بر شناخت نیاز های مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در سراسر کشور می باشد.

هم اکنون این مجموعه شامل واحدهای جداگانه ی طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری ، سخت افزار ، خدمات پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری و نرم افزار بوده و با گرد آوری این بخش ها تحت نامی یکسان سعی در ارائه ی کامل خدمات به سازمان ها و نهاد های دولتی ، شرکت های خصوصی و نیز اشخاص را دارد.


 .

دپارتمان خدمات پشتیبانی شرکت الماس سیستم


با توجه به رشد چشم گیر شبکه های کامپیوتری در سازمان های بزرگ و کوچک در سالهای اخیر، استفاده از تجهیزات گوناگون زیر ساختِ شبکه مانند سرور، ذخیره ساز، سوییچ، روتر و فایروال، امری اجتناب ناپذیر است و کثرت و تنوع تولید کنندگان و فروشندگان این تجهیزات اغلب منجر به سردرگمی و مشکلاتی هنگام تهیه این تجهیزات میگردد. گذشته از مزایا و معایب هر کدام نسبت به دیگری، خدمات پس از فروش سخت افزاری تجهیزات ذکر شده، به دلیل زیر از اهمیت چشمگیری برخوردار میباشد:

  1. صرفه جویی در هزینه های آتی پس از تهیه سخت افزار های شبکه (TOS)
  2. کاهش Down Time به دلیل عدم عملکرد صحیح سخت افزار
  3. اطمینان از صحت عملکرد دستگاه بدون صرف هزینه مالی و زمانی برای مانیتورینگ سخت افزار
  4. افزایش طول عمر تجهیزات با انجام سرویس های دوره ای

اغلب فروشندگان تجهیزات سخت افزاری به دلیل صرفاً فروشنده بودن و نداشتن دانش و نیروی فنی برای گارانتی سخت افزاری دستگاه ها، از ارائه خدمات پشتیبانی خودداری میکنند.

شرکت الماس سیستم با در نظر گرفتن این مهم که نیاز بازار IT کشور می باشد، نسبت به راه اندازی بخش گارانتی سخت افزاری تجهیزات شبکه با تشکیل تیمی خبره و متخصص در زمینه تعمیرات الکترونیکی اقدام نموده است. این تیم با کسب آموزش های لازم از تولید کنندگان معروف این نوع سخت افزارها مانند HP، Cisco، Juniper و Fortinet علاوه بر توانایی نصب و راه اندازی تجهیزات در سایت مشتری، توانایی لازم جهت تعمیر هرگونه خرابی سخت افزاری قابل تعمیر در دستگاه های حیاتی زیر ساخت شبکه را در حداقل زمان ممکن و با کمترین هزینه دارد.

هدف الماس سیستم، صرفه جویی در منابع زمانی و مالی مشتری و اطمینان خاطر برای تداوم سرویس دهی با رفع مشکلات هنگام بروز خرابی در سخت افزارهای شبکه به عنوان بستر حیاتی فعالیتهای سازمانی میباشد.

بدین ترتیب افتخار ماست که شما را به جمع مشتریان ویژه خود دعوت نماییم.

ما با تمام دانش و توان خود، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد و امیدواریم که به زودی شما را در مجموعه مشتریان وفادار خود ببینیم.

با احترام

شرکت الماس سیستم