شرایط گارانتی

کالاهایی که تحت پوشش گارانتی شرکت پرشین الماس سیستم قرار می گیرند، شرایط آن ها به شرح زیر است:

– مبنای شروع محاسبه زمان گارانتی، تاریخ خرید (در صورت ارائه فاکتور خرید معتبر) و یا تاریخ فعال سازی و یا تاریخ عرضه کالا به بازار (در صورت عدم ارائه فاکتور) می‌باشد.

– در صورت عدم رعایت مندرجات دفترچه راهنما، کالا از تعهد گارانتی خارج می گردد.

– قطعات تعویضی و خدمات تعمیری انجام شده در دوره تعهد باید به مدت ۶ ماه ضمانت گردد.

 

  • تعویض کالا یااسترداد وجه، شامل ایرادات غیراساسی (ایراد در قطعه ای غیراساسی که کارکرد اصلی و بهر مندی مشتری از آنرا متوقف نمی نماید.) و غیرذاتی نمی گردد.

 

  • مدت زمان پشتیبانیخدمات اعم از تامینکلیه قطعات یدکی و ارایه خدمات در دوران تعهد حداقل ۳ سال می‌باشد.

– در صورتی که بعد از ۲ مرحله تعمیر یک قطعه واحد، همان ایراد مجددا بروز نماید، شرکت نسبت به تعمیر رایگان دستگاه اقدام می نماید.

– کلیه هزینه ها اعم از ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران تعهد (وارانتی) بر عهده مشتری می باشد.

– در صورت بروز ایرادات غیرقابل رفع و یا عدم امکان تامین قطعات اصلی که عملکرد دستگاه را متوقف می نمایند، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات (تخفیف) جهت خرید محصولات جدید شرکت، به مشتری اقدام می نماید.

 

  • مواردیکه شامل گارانتی و خدمات رایگان نمی شود:
  • سرویس‌هاو تعمیرات ناشی از تاثیرات مخرب محیطی، عوامل بیرونی، نوسان برق، نفوذ مایعات، آسیب و ضربه خوردگی، شکستگی، قری، سوانح، آتش سوزی
  • اقلام مصرفی(غیر از موارد ناشی از عیب موجود در قطعه)
  • ایرادناشی از عدم استفاده صحیح دستگاه.
  • تهیهمتعلقات اضافی مرتبط با زیرساخت محل نصب یا استفاده
  • تجهیزاتاضافی (متعلقات) دستگاه که در دفترچه راهنمای مشتری مشخص شده باشد.
  • رفع ایراددستگاه ناشی از نصب، تعمیر یا دستکاری توسط مشتری و یا افراد غیرمجاز
  • ارائه خدمات جابه جاییو نصب مجدد وسیله
  • اقلام مازاد علاوه بر ملحقات همراه محصول
  • نصب و تعمیراتنامتعارف توسط افراد غیر مجاز
  • گازکشی،برقکاری و سیم کشی نا مناسب جهت نصب و راه اندازی
  • کارشناسیقبل از خرید، انتقال دستگاه و ایاب و ذهاب خارج از محدوده شهری (پرداخت ما به التفاوت با مشتری)
  • خدمات به دستگاههایفاقد سریال و شناسه رهگیری (یا مخدوش شده)