گارانتی سبز

شرایط گارانتی سبز

  • موارد شامل گارانتی :

    • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت دارای 18 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.
    • مدت زمان سرویس بین 15 تا 30 روز کاری می باشد.
    • ایرادات ناشی از عدم کارکرد قطعات مختلف دستگاه ، از جمله سی پی یو ، مادربرد ، صفحه کلید ، صفحه نمایش ، رم ، شامل گارانتی می باشد. نکته : در صورت عدم تعمیر دستگاه در مدت دو هفته از تاریخ پذیرش، خریدار مجاز خواهد بود تا زمان برطرف شدن ایراد، یک دستگاه جایگزین به صورت امانت دریافت نماید. درصورتیکه قطعه مورد نیاز پس از 1 ماه تهیه نگردید. شرکت خود را ملزم به تعویض دستگاه معیوب با دستگاهی سالم میداند.
    • عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.
    • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
    • در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
    • در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت صادر می گردد.
    • اگر دستگاه در مدت ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مـدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه ۲% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض می گردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی الماس سيستم قیمت مندرج در برگه خرید و يا کارت گارانتي است.
    • بروز هرگونه حادثه که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شود مشمول شرایط ذیل است:
      • در شرایط فوق الماس سيستم فقــط یکبار خسارت وارده را در طول مدت ضمانت برابر ارزش دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در برگه خرید و کارت ضمانت پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی به انتخاب مرکز خدمات، جبران خسارت می نماید.
      • میزان فرانشیز خسارت جزئی ۱۵ % (حداقل ۵۰۰،۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵ % و استهلاک ماهیـانه ۲% است.
      • در صورت بروز حادثه مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات الماس سيستم است.
    • جدول محاسبه استهلاک و فرانشیز
      • ماه های بیمه استهلاک (درصد) فرانشیز خسارت کلی ۲۵ درصد+ استهلاک (درصد) به موجب بخشنامه شرایط جدید خدمات پس از فروش شرکت الماس سيستم میزان فرانشیز برای خسارت جزئی ۱۵٪ (حداقل ۵۰۰,۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵٪ و میزان استهلاک ماهیانه ۲٪ است. بدین منظور میزان استهلاک و فرانشیز در جدول زیر محاسبه گردیده است.
      • ماه های بیمه استهلاک (درصد) فرانشیز خسارت کلی + استهلاک (درصد)
        ماه اول ۲ ۲۷
        ماه دوم ۴ ۲۹
        ماه سوم ۶ ۳۱
        ماه چهارم ۸ ۳۳
        ماه پنجم ۱۰ ۳۵
        ماه ششم ۱۲ ۳۷
        ماه هفتم ۱۴ ۳۹
        ماه هشتم ۱۶ ۴۱
        ماه نهم ۱۸ ۴۳
        ماه دهم ۲۰ ۴۵
        ماه یازدهم ۲۲ ۴۷
        ماه دوازدهم ۲۴ ۴۹
        ماه سیزدهم ۲۶ ۵۱
        ماه چهاردهم ۲۸ ۵۳
        ماه پانزدهم ۳۰ ۵۵
        ماه شانزدهم ۳۲ ۵۷
        ماه هفدهم ۳۲ ۵۹
        ماه هجدههم ۳۶ ۶۱
  • موارد ابطال گارانتی :

    •  نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.
    • هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.
    • خرابي ناشي از ضربه، شکستگي، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آب خوردگی و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي، کار در محيط‌ هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ ‌زدگي، اکسيداسيون يا تجمع قطرات آب روي قطعات، و همچنين خرابي ناشي از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي غيراستاندارد مشمول خدمات گارانتی نمیشود.
    • مسئوليت شرکت، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي          يا نصب Recovery CD/DVD، نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌ زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان          از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر است         و کلاً جزء تعهدات شرکت در اين ضمانت‌ نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد،        هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.
    • شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.
    • قلم دستگاه شام گارانتی نمی باشد.
    • در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.
    • نکته :ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.

پشتیبانی و فروش محصولات :

       43348 - 021

       88882143 - 021

آدرس ایمیل :

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 همراه ما باشید

logo-samandehi
JoomShaper