گارانتی طلایی

دسته: Warranty نوشته شده توسط Super User

شرایط گارانتی طلایی برایApple

  • موارد شامل گارانتی :

    • دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت دارای 18 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.
    • اگر دستگاه درطول مدت زمان گارانتی دچار مشکل سخت افزاری طبق استانداردِ کارخانه سازنده گردد، بعد24 ساعت کاری با دستگاه نو (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.
    • بروز هرگونه عیوب فنی که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شده باشد، در شرایط بیمه جبران خسارت انجام می گردد.
    • عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.
    • رفع مشکل نرم افزاری تا یک سال در تعهد شرکت است.
    • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.
    • در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
    • در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت صادر می گردد.
    • اگر دستگاه در مدت ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مـدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه ۲% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض می گردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی الماس سيستم قیمت مندرج در برگه خرید و يا کارت گارانتي است.
    • بروز هرگونه حادثه که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شود مشمول شرایط ذیل است:
      • در شرایط فوق الماس سيستم فقــط یکبار خسارت وارده را در طول مدت ضمانت برابر ارزش دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در برگه خرید و کارت ضمانت پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی به انتخاب مرکز خدمات، جبران خسارت می نماید.
      • میزان فرانشیز خسارت جزئی ۱۵ % (حداقل ۵۰۰،۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵ % و استهلاک ماهیـانه ۲% است.
      • در صورت بروز حادثه مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات الماس سيستم است.
    • جدول محاسبه استهلاک و فرانشیز
      • ماه های بیمه استهلاک (درصد) فرانشیز خسارت کلی ۲۵ درصد+ استهلاک (درصد) به موجب بخشنامه شرایط جدید خدمات پس از فروش شرکت الماس سيستم میزان فرانشیز برای خسارت جزئی ۱۵٪ (حداقل ۵۰۰,۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵٪ و میزان استهلاک ماهیانه ۲٪ است. بدین منظور میزان استهلاک و فرانشیز در جدول زیر محاسبه گردیده است.
      • ماه های بیمه استهلاک (درصد) فرانشیز خسارت کلی + استهلاک (درصد)
        ماه اول ۲ ۲۷
        ماه دوم ۴ ۲۹
        ماه سوم ۶ ۳۱
        ماه چهارم ۸ ۳۳
        ماه پنجم ۱۰ ۳۵
        ماه ششم ۱۲ ۳۷
        ماه هفتم ۱۴ ۳۹
        ماه هشتم ۱۶ ۴۱
        ماه نهم ۱۸ ۴۳
        ماه دهم ۲۰ ۴۵
        ماه یازدهم ۲۲ ۴۷
        ماه دوازدهم ۲۴ ۴۹
        ماه سیزدهم ۲۶ ۵۱
        ماه چهاردهم ۲۸ ۵۳
        ماه پانزدهم ۳۰ ۵۵
        ماه شانزدهم ۳۲ ۵۷
        ماه هفدهم ۳۲ ۵۹
        ماه هجدههم ۳۶ ۶۱
  • موارد ابطال گارانتی :

    •  نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.
    • هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.
    • خسارت ناشی از ضربه خوردگی و شکستگی , آتش سوزی , خمیدگی جزئی و کلی , خط و خش , نوسانات برق , آدابتور و کابل , هندزفری.
    • نصب و آپدیت ios متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب بروز مشکل در دستگاه شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone) در دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی، دستگاه را از تعهد شرکت خارج می سازد.
    • شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.
    • در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.
    • نکته :ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.
    • خاموش بودن گزینه iCloud دستگاه
  • موارد تحت پوشش :

    • آتش سوزی
    • انفجار
    • آب خوردگی
    • ضربه و شکستگی
    • نوسانات جریان برق
    • شرکت متعهد است برابر مفاد قرارداد یکبار خسارت وارده در طول مدت بیمه را برابر ارزش روز دستگاه پس از کسر فرانشیز (40%) پرداخـت نمایـد.