گارانتی آرامش

دسته: Warranty نوشته شده توسط Super User

شرایط گارانتی آرامش

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 21 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - مدت زمان سرویس بین 7 تا 15 روز کاری می باشد.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت  صادر می گردد.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* -  خرابي ناشي از ضربه، شکستگي، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آب خوردگی و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي،

         کار در محيط‌ هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ ‌زدگي، اکسيداسيون يا تجمع قطرات آب روي قطعات، و همچنين خرابي ناشي

         از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي غيراستاندارد مشمول خدمات گارانتی نمیشود.

* - مسئوليت شرکت، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي

         يا نصب Recovery CD/DVD، نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌ زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان

         از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر است

        و کلاً جزء تعهدات شرکت در اين ضمانت‌ نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد،

       هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - قلم دستگاه شام گارانتی نمی باشد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.