گارانتی آسایش

شرایط گارانتی آسایش

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 24 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - مدت زمان سرویس بین 7 تا 15 روز کاری می باشد.

* - بروز هرگونه عیوب فنی که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شده باشد، در شرایط بیمه جبران خسارت انجام می گردد.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت  صادر می گردد.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* -  خرابي ناشي از ضربه، شکستگي، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آب خوردگی و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي،

         کار در محيط‌ هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ ‌زدگي، اکسيداسيون يا تجمع قطرات آب روي قطعات، و همچنين خرابي ناشي

         از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي غيراستاندارد مشمول خدمات گارانتی نمیشود.

* - مسئوليت شرکت، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي

         يا نصب Recovery CD/DVD، نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌ زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان

         از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر است

        و کلاً جزء تعهدات شرکت در اين ضمانت‌ نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد،

       هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - قلم دستگاه شام گارانتی نمی باشد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.


موارد تحت پوشش :

 

* - آتش سوزی

* - انفجار

* - آب خوردگی

* - ضربه و شکستگی

* - نوسانات جریان برق

شرکت متعهد است برابر مفاد قرارداد یکبار خسارت وارده در طول مدت بیمه را برابر ارزش روز دستگاه

 پس از کسر فرانشیز (40%)  پرداخـت نمایـد.

 

 

 

گارانتی آرامش

شرایط گارانتی آرامش

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 21 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - مدت زمان سرویس بین 7 تا 15 روز کاری می باشد.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت  صادر می گردد.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* -  خرابي ناشي از ضربه، شکستگي، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آب خوردگی و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي،

         کار در محيط‌ هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ ‌زدگي، اکسيداسيون يا تجمع قطرات آب روي قطعات، و همچنين خرابي ناشي

         از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي غيراستاندارد مشمول خدمات گارانتی نمیشود.

* - مسئوليت شرکت، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي

         يا نصب Recovery CD/DVD، نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌ زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان

         از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر است

        و کلاً جزء تعهدات شرکت در اين ضمانت‌ نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد،

       هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - قلم دستگاه شام گارانتی نمی باشد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.

گارانتی نقرای

شرایط گارانتی نقرای برایApple

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 18 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - اگر دستگاه درطول مدت زمان گارانتی دچار مشکل سخت افزاری طبق استانداردِ کارخانه سازنده گردد، بعد24 ساعت کاری با دستگاه نو (بدون لوازم جانبی)  تعویض خواهد شد.

         در صورت موجود نبودن دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت  صادر می گردد.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* - خسارت ناشی از ضربه خوردگی و شکستگی , آتش سوزی , خمیدگی جزئی و کلی , خط و خش , نوسانات برق , آدابتور و کابل , هندزفری.

* - نصب و آپدیت ios متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب بروز مشکل در دستگاه شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone)

        در دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی، دستگاه را از تعهد شرکت خارج می سازد.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.

* - خاموش بودن گزینه iCloud دستگاه 

 

گارانتی سبز

شرایط گارانتی سبز

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 18 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - مدت زمان سرویس بین 7 تا 15 روز کاری می باشد.

* - ایرادات ناشی از عدم کارکرد قطعات مختلف دستگاه ، از جمله سی پی یو ، مادربرد ، صفحه کلید ، صفحه نمایش ، رم ، شامل گارانتی می باشد.

نکته : در صورت عدم تعمیر دستگاه در مدت دو هفته از تاریخ پذیرش، خریدار مجاز خواهد بود تا زمان برطرف شدن ایراد، یک دستگاه جایگزین به صورت امانت دریافت نماید.

         درصورتیکه قطعه مورد نیاز پس از 1 ماه تهیه نگردید. شرکت خود را ملزم به تعویض دستگاه معیوب با دستگاهی سالم میداند.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از گارانتی در کارت گارانتی صادر می شود.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* -  خرابي ناشي از ضربه، شکستگي، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آب خوردگی و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي،

         کار در محيط‌ هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ ‌زدگي، اکسيداسيون يا تجمع قطرات آب روي قطعات، و همچنين خرابي ناشي

         از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي غيراستاندارد مشمول خدمات گارانتی نمیشود.

* - در صورتي که قطعات قابل تعويض توسط کاربر مانند باتري، حافظه (RAM) و هارد‌ديسک، بدون باز شدن محفظه اصلي دستگاه تعويض شده باشند،

         اين قطعات تعويض شده مشمول ضمانت نخواهند بود و اگر در حين تعويض اين قطعات به اجزاي ديگر دستگاه صدمه وارد شده باشد، ضمانت کل دستگاه

          باطل خواهد شد. تشخيص اين امر بر عهده کارشناسان شرکت میباشد.

* - مسئوليت شرکت، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي

         يا نصب Recovery CD/DVD، نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌ زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان

         از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر است

        و کلاً جزء تعهدات شرکت در اين ضمانت‌ نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد،

       هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.

 

 

گارانتی طلایی

شرایط گارانتی طلایی برایApple

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 18 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - اگر دستگاه درطول مدت زمان گارانتی دچار مشکل سخت افزاری طبق استانداردِ کارخانه سازنده گردد، بعد24 ساعت کاری با دستگاه نو (بدون لوازم جانبی)  تعویض خواهد شد.

         در صورت موجود نبودن دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.

* - بروز هرگونه عیوب فنی که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شده باشد، در شرایط بیمه جبران خسارت انجام می گردد.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - رفع مشکل نرم افزاری تا یک سال در تعهد شرکت است.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت  صادر می گردد.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* - خسارت ناشی از ضربه خوردگی و شکستگی , آتش سوزی , خمیدگی جزئی و کلی , خط و خش , نوسانات برق , آدابتور و کابل , هندزفری.

* - نصب و آپدیت ios متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب بروز مشکل در دستگاه شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone)

        در دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی، دستگاه را از تعهد شرکت خارج می سازد.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.

* - خاموش بودن گزینه iCloud دستگاه


موارد تحت پوشش :

 

* - آتش سوزی

* - انفجار

* - آب خوردگی

* - ضربه و شکستگی

* - نوسانات جریان برق

شرکت متعهد است برابر مفاد قرارداد یکبار خسارت وارده در طول مدت بیمه را برابر ارزش روز دستگاه

 پس از کسر فرانشیز (40%)  پرداخـت نمایـد.

 

 

 

پشتیبانی و فروش محصولات :

       43348 - 021

       88882143 - 021

آدرس ایمیل :

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 همراه ما باشید

logo-samandehi
JoomShaper