گارانتی سبز

دسته: Warranty نوشته شده توسط Super User

شرایط گارانتی سبز

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 18 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - مدت زمان سرویس بین 7 تا 15 روز کاری می باشد.

* - ایرادات ناشی از عدم کارکرد قطعات مختلف دستگاه ، از جمله سی پی یو ، مادربرد ، صفحه کلید ، صفحه نمایش ، رم ، شامل گارانتی می باشد.

نکته : در صورت عدم تعمیر دستگاه در مدت دو هفته از تاریخ پذیرش، خریدار مجاز خواهد بود تا زمان برطرف شدن ایراد، یک دستگاه جایگزین به صورت امانت دریافت نماید.

         درصورتیکه قطعه مورد نیاز پس از 1 ماه تهیه نگردید. شرکت خود را ملزم به تعویض دستگاه معیوب با دستگاهی سالم میداند.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از گارانتی در کارت گارانتی صادر می شود.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* -  خرابي ناشي از ضربه، شکستگي، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آب خوردگی و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي،

         کار در محيط‌ هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ ‌زدگي، اکسيداسيون يا تجمع قطرات آب روي قطعات، و همچنين خرابي ناشي

         از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي غيراستاندارد مشمول خدمات گارانتی نمیشود.

* - در صورتي که قطعات قابل تعويض توسط کاربر مانند باتري، حافظه (RAM) و هارد‌ديسک، بدون باز شدن محفظه اصلي دستگاه تعويض شده باشند،

         اين قطعات تعويض شده مشمول ضمانت نخواهند بود و اگر در حين تعويض اين قطعات به اجزاي ديگر دستگاه صدمه وارد شده باشد، ضمانت کل دستگاه

          باطل خواهد شد. تشخيص اين امر بر عهده کارشناسان شرکت میباشد.

* - مسئوليت شرکت، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي

         يا نصب Recovery CD/DVD، نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌ زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان

         از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر است

        و کلاً جزء تعهدات شرکت در اين ضمانت‌ نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد،

       هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.