گارانتی نقرای

دسته: Warranty نوشته شده توسط Super User

شرایط گارانتی نقرای برایApple

 

مورارد شامل گارانتی :

 

* - دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت  دارای 18 ماه خدمات پس از فروش و 40 ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده بود.

* - اگر دستگاه درطول مدت زمان گارانتی دچار مشکل سخت افزاری طبق استانداردِ کارخانه سازنده گردد، بعد24 ساعت کاری با دستگاه نو (بدون لوازم جانبی)  تعویض خواهد شد.

         در صورت موجود نبودن دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد.

* - عملکرد مطلوب باتری و شارژر دستگاه 6 ماه در تعهد شرکت میباشد.

* - هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده خریدار است.

* - در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

* - در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت گارانتی عضویت باطل و با درخواستِ مشتری با هزینه مجدد، ضمانت  صادر می گردد.

 

موارد ابطال گارانتی :

 

* - نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه.

* - هرگونه تعمیر توسط افراد و مراکز غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد خارج می کند.

* - خسارت ناشی از ضربه خوردگی و شکستگی , آتش سوزی , خمیدگی جزئی و کلی , خط و خش , نوسانات برق , آدابتور و کابل , هندزفری.

* - نصب و آپدیت ios متفرقه وغیراصـلی و نرم افـزارهایی که موجب بروز مشکل در دستگاه شود و فعال بودن گزینه (Find My iphone)

        در دستگاه های سیستم عامل ios در زمان تحویل به واحد فنی، دستگاه را از تعهد شرکت خارج می سازد.

* - شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده ندارد.

* - در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت  خارج می شود.

نکته :

* - ارائه کارت گارانتی منطبق با شماره سریال کالا هنگام مراجعه الزامی می باشد.

* - خاموش بودن گزینه iCloud دستگاه